Äntligen fredag, äntligen höst.

Det är oktober igen,

 

Jag har äntligen börjat att läsa franska, det är äntligen höst, jag känner mig äntligen inspirerad till att fota

(bildregn kommer till helgen). Det har känt som jag gått och väntat på något slags tecken och igår kom det

... Hösten! September månad har känts som att gå i uppförsbacke i 30 dagar, men nu har det vänt.

 

Att något som så lite att sparka omkring löv kan göra så mycket, jag mår så bra nu. Att promenera längs

Paris gator med en kaffe från Starbucks, passera genom Parc Monceau på vägen till skolan är så underbart.

Hösten är min favoritårstid, jag ska verkligen ta vara på denna vackra årstid i år.

 

Jag har en kort arbetsdag idag, 16:25-18:00. Så härligt låt helgen börja!

 

Jag vill önska er en trevlig fredag, helg och höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0