Housewife

Under veckan har jag strukit så mycket kläder, om det är något som tar tid så är det att stryka (jag har bränt mig
fem gånger på strykjärnet). Det är en annorlunda livsstil för barnen i Frankrike i jämförelse med Sverige, läxor
varje dag även för de som går i första klass, långa skoldagar och ”lunchdejter” med sina vänner. I tisdags hade
den yngsta över två vänner för lunch och på fredag är det den äldres tur, det har varit mycket matlagning med
andra ord. Nu ska jag återgå till mitt jobb som hemmafru.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

huga..borde verkligen ta tag i mitt tvättberg också.



kram!

//Anna

driver webshoppen Avanna

snygga linnen tshirts magtröjor tygkassar mm

Just nu fraktfritt med koden Höstnytt

www.avanna.se

2011-09-10 @ 16:08:00
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0