Paris, jag saknar dig.

Bild från Paris Fashion Week, en otrolig upplevelse att få fotografera utanför modevisningarna.
 
Jag saknar Paris hela tiden, varje dag. Nu är jag tillbaka i Sverige efter lite mer än ett år, det känns så overkligt. Har jag verkligen bott i Paris? Det blev inte många uppdateringar från min sida, men helt ärligt så var jag lite vilsen. Jag känner mig fortfarande vilsen i mig själv sedan jag kom hem, det känns annorlunda att vara hemma igen. Jag kommer förmodligen inte att uppdatera denna blogg igen, den kommer dock finnas kvar som ett minne. Jag håller på att arbeta på något nytt så ni kanske ser mer av mig i framtiden.
 
Jag har precis börjat använda instagram igen, @nmkjansson heter jag där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0